چرا تکالیف اصیل؟

همیشه دوست داشتم که معلمان و اساتیدم در کلاس های درس و دوره های مختلف، تکالیفی به من محول کنند که علاوه بر به چالش کشیدنم آن ها را دوست داشته باشم و با زندگی ام هم مرتبط باشند. اما متاسفانه برایم این فرصت ها در طی تحصیلم خیلی کم برایم شد. این موضوع مرا آزار می داد به همین دلیل سعی می کردم خودم در کلاس هایم بیشتر از تکالیفی بهره ببرم که فرد با انجام آن ها توانمندی هایی کسب کند که در زندگی روزمره اش هم برایش مفید باشد.

در دوره ای با نام “تکالیف اصیل” که در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین توسط گروه تدریس اورژانسی برگزار شد سعی کردم تا بیشتر در مورد تکالیف اصیل، چیستی و چرایی آن با ذکر چندین مثال بپردازم. عناوین این دوره به شرح زیر هستند:

با کلیک بر روی تصویر زیر قادر خواهید بود تا ویدئو این دوره آموزشی را مشاهده کنید.

در بخش آخر این ارایه چندین مثال از تکالیف اصیل را برایتان آورده ام تا بدانید که چگونه یک تکلیف یا وظیفه اصیل را برای یادگیرندگانتان طراحی کنید.

البته داخل بسته اورژانسی هم سه مورد دیگر تکلیف اصیل قرار داده ایم تا نمونه های بیشتری در اختیار داشته باشید. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه می خواهید یا فایل های پاور و خلاصه این ارایه را نیاز دارید در پایان همین پست برایم ایمیلتان را کامنت بگذارید تا در اولین فرصت این اطلاعات را در اختیار شما دوست عزیز قرار دهم. 🙂

1 دیدگاه دربارهٔ «چرا تکالیف اصیل؟»

  1. دقیقا همینطوره
    معمولا در مراکز آموزشی و دوره های تحصیلی همچنان از همان روشهای قدیمی تکالیف استفاده میکنن و خلاقیت یا راهکارهای جدیدی ارائه نمی دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *